Ina Rod
L'altre dia vaig estar pensant de fer-me d'una vegada per totes una compte de Delicious, però mai m'ha acabat de fer el pes aquesta pàgina... Per això vaig estar investigant a veure si hi havia altres recursos i vaig trobar-ne un que em va agradar una mica més. És diu Flinkin i és una plataforma que va néixer aquí a Catalunya. Tot i que és una mica més lent, ofereix les mateixes possibilitats que Delicious i també de noves. És més fàcil compartir enllaços i a més, facilita el seguiment dels vincles i de les novetats dels usuaris amics, segons el model de Twitter. Els enllaços publicats a Flinkin, també, es poden vincular amb l’RSS d’una pàgina web o un blog. D’aquesta manera, les noves publicacions s’emmagatzemen directament a Flinkin dins una categoria preseleccionada. Tot i aquestes característiques encara està en fase Beta.

Us deixo un article perquè pogueu veure del què parlo:

Espero que us hagi servit. No sé per què a mi el Delicious no em fa el pes, per qui tingui el mateix problema pot provar aquest recurs.
Etiquetes de comentaris: edit post