Anònim
El dijous dia 26 de Novembre el meu grup ens va tocar fer el debat tractat sobre l'aula inclusiva. El debat és un diàleg entre dues o més persones que intenten exposar el seu punt de vista sobre un tema comú i convèncer l'altre de la veracitat o bondat de la pròpia opinió. El debat té un caràcter més formal que la simple conversa, per això vàrem preparar els arguments amb molta cura. En el nostre cas no disposàvem de la presència d'un moderador (aquest és el que cedeix el torn de paraula i fixa les normes per a l'intercanvi de parers).

Vàrem triar aquest tema perquè és d'actualitat i la veritat és que ens va semblar força interessant tractar-lo. L'Eva Vives, l'Eva Rodríguez, l'Elena i jo vàrem defensar el "sí" a l'aula inclusiva i, a l'equip contrari, hi havia la Carol, la Marta Castella i l'Anna Valls que estaven a la posició del "no". Per una banda, nosaltres defensàvem que els recursos per a un bon aprenentatge s’han de posar on és l’alumne, i no pas l’alumne on són els recursos. I per l'altre banda, les de l'equip contrari, evidentment, elles van argumentar que el nivell de l’aula baixava molt si es feia una aula inclusiva i també que els docents havien d’estar molt preparats i que actualment era impossible.

A l'hora de preparar el debat, primerament, vàrem treballar els dos grups per separat i el dia abans ens vàrem trobar per acabar de retocar-lo.

La veritat és que ens vàrem posar un mica nervioses però, en la meva opinió, comparat amb la recitació, això no és res! Crec que tampoc ens va sortir tan malament. A més, jo no vaig mirar gaire el full, tota una proesa! Jajaja!


Etiquetes de comentaris: edit post