Anònim
Avui penjo l’exercici “Qui ets, tu?” de la classe de COED:





Aquesta fotografia descriu a una persona molt previsora, és a dir, l’Eva.

La vaig conèixer a la universitat tot i que jo ja la tenia vista perquè viu al mateix poble que jo, a Calella. Des de la primera setmana, anem juntes al tren on cadascú fa la seva. Jo, per exemple, quasi sempre em poso a escoltar música, en canvi ella llegeix llibres, treu apunts, es posa o es treu jaquetes/mocadors/jerseis, juga amb el mòbil... Un dia em vaig fixar bé amb tot el que duia dins la motxilla i no són pas poques coses!

En aquesta imatge es pot veure primer la motxilla tancada amb un volum important! La següent és la segona fase, quan l’obres has d’anar amb compte perquè probablement et surtiran les coses volant! I l’última he volgut plasmar tot el que es pot arribar a portar dins una motxilla... o almenys la de l’Eva. Això sí, pesa com un mort! (Potser he exagerat una mica amb la descripció de la fotografia!).

També puc dir que és una persona que li agrada molt llegir i que ha llegit bastants llibres a més, és molt aplicada i sempre fa la feina quan toca cosa que la converteix en una persona molt responsable. Però Eva, això sí, ens hem de culturalitzar, eh, eh!!! Que això no pot ésser!!! Tu tranquil•la que la Marina et convertirà en una persona amb una cultura molt potent, deixa-ho a les meves mans! Jajajajaja! ;)
Etiquetes de comentaris: edit post
1 Response
  1. Eva Says:

    jajajaja!! bueno vaaa... culturitza'm una mica d'aquest tema... pero el principal ehhh.... no ens flipeeeem!!! jajaja ;)